به گزارش تیم خبری سوشال پورت

آیا در تلاش برای افزایش درآمد خود هستید؟ راه اندازی چندین کسب و کار راهی مطمئن برای امنیت مالی است. با این حال، این کار آسانی نیست و برای انجام آن به یک استراتژی اثبات شده نیاز دارید.

یکی از برنامه هایی که کار را برای شما بسیار آسان می کند اینستاگرام است. اینستاگرام یک مرکز تجاری است و در حال حاضر بیش از 20 میلیون کسب و کار در این برنامه وجود دارد. این به این دلیل است که ابزارها و ویژگی های کسب و کار اینستاگرام برای ساده کردن تجارت و کمک به رشد سریع برندها وجود دارد.

با این حال، اگر از این ویژگی ها غافل باشید، برای سرپا ماندن تلاش خواهید کرد. چگونه می توانید چندین کسب و کار را با استفاده از اینستاگرام راه اندازی کنید؟ در این پست با نکات مفیدی آشنا می شوید که شما را راهنمایی می کند.

بدون هیاهو، بیایید به آن برسیم!

9 نکته مفید برای چندین کسب و کار در اینستاگرام

1. چند اکانت اینستاگرام را باز کنید

در حالت ایده آل، هر یک از کسب و کار شما باید حساب اینستاگرام خود را داشته باشد. این به این دلیل است که هر کسب و کار منحصر به فرد است و شما باید با آنها به این شکل رفتار کنید. همچنین کارایی را در مشاغل شما بهبود می بخشد و به عملیات روان کمک می کند.

اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک آدرس ایمیل، حداکثر پنج حساب باز کنید. می‌توانید این حساب‌ها را از داخل برنامه اینستاگرام اجرا کنید و در صورت نیاز از یکی به دیگری تغییر دهید. این به خصوص اگر در حال اداره مشاغل کوچک هستید مفید است.

برای اضافه کردن بیش از یک حساب، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را باز کنید
  • به صفحه پروفایل خود بروید.
  • روی نماد همبرگر و سپس ضربه بزنید تنظیمات.
  • انتخاب کنید اضافه کردن حساب.
  • روی ضربه بزنید وارد حساب کاربری موجود شوید.
  • جزئیات ورود به حساب کاربری را که می خواهید اضافه کنید تایپ کنید و وارد شدن.
  • بازگشت به تنظیمات و روی آن ضربه بزنید ورود چند حساب را تنظیم کنید تا دسترسی به چندین اکانت اینستاگرام با یک ورود آسان شود.
9 نکته مفید برای راه اندازی چندین کسب و کار در اینستاگرام

برای جابه‌جایی بین حساب‌هایی که اضافه کرده‌اید:

  • به پروفایل خود بروید
  • روی نام کاربری خود در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • روی حسابی که می‌خواهید به آن جابجا شوید ضربه بزنید.

توجه: همیشه قبل از ارسال پست، بررسی کنید که به حساب مناسب وارد شوید. شما نمی خواهید محتوا را در حساب اشتباهی پست کنید.

2. برای هر یک از مشاغل خود استراتژی های بازاریابی اینستاگرام ایجاد کنید

9 نکته مفید برای راه اندازی چندین کسب و کار در اینستاگرام

بسته به نوع، کسب و کار شما ممکن است مخاطبان هدف یکسانی نداشته باشد. بنابراین، شما باید تکنیک‌ها یا استراتژی‌های بازاریابی را تدوین کنید که متناسب با هر یک باشد و به افراد مناسب دسترسی پیدا کند.

بدانید که هر کسب و کار برای رشد به چه چیزی نیاز دارد و نوع محتوایی که مخاطب هدف نیاز دارد. در صورت امکان، یک مشاور در زمینه های مختلف کسب و کار استخدام کنید و ایده بگیرید. هر اطلاعاتی که جمع آوری می کنید باید بلوک های سازنده استراتژی شما را تشکیل دهد.

3. یک برنامه ارسال برای حساب های تجاری مختلف خود برنامه ریزی کنید

ناخواسته ممکن است در یکی از مشاغل خود گم شوید و به بقیه توجه کافی نداشته باشید. شما باید زمان کافی را به تمام کسب و کارهای خود در اینستاگرام اختصاص دهید تا هیچ یک از آنها متضرر نشوند.

یک برنامه زمانبندی ارسال، ثبات را تضمین می کند. همچنین تضمین می کند که مخاطبان شما در سراسر حساب ها محتوایی برای جشن گرفتن دارند. تصمیم بگیرید که هر هفته چند بار برای هر حساب پست ارسال کنید.

همچنین کمپین ها را از قبل برنامه ریزی کنید تا زمان مناسب برای انتشار محتوا را فراموش نکنید. از یک تقویم محتوایی مانند Google Calendar یا Trello برای پیگیری برنامه زمان بندی پست خود استفاده کنید.

4. کار خود را با اتوماسیون ادویه کنید

گنجاندن اتوماسیون در کسب و کار اینستاگرام شما بهترین کاری است که می توانید انجام دهید تا حساب های خود را به راحتی اداره کنید. این ابزارها به رشد تعاملات شما کمک می کنند بدون اینکه خود را در این فرآیند ضعیف کنید.

متأسفانه، بسیاری از صاحبان مشاغل اینستاگرام از ابزارهای اتوماسیون موجود و نحوه استفاده از آنها بی اطلاع هستند. بنابراین، در اینجا چند راه وجود دارد که اتوماسیون می تواند به کمک شما بیاید:

  • زمان بندی پست ها
  • نسل هشتگ
  • چت زنده
  • ارسال پیام مستقیم انبوه
  • خودکار مانند
  • به صورت خودکار دنبال می شود
  • نمای خودکار استوری اینستاگرام
  • نظرات خودکار
  • مکان یابی
  • تشخیص زبان
  • فیلتر کردن حساب جعلی

لیست ادامه دارد و ادامه دارد. برخی از ابزارها مانند megafamouse به شما کمک می کنند خرید لایک فوری اینستاگرام و پیروان با این کار، لایک های واقعی را به صورت فوری تحویل می گیرید و زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد چگونگی جذب فالوور می کنید.

5. کسب و کار خود را در حساب های تجاری خود تبلیغ کنید

9 نکته مفید برای راه اندازی چندین کسب و کار در اینستاگرام

یکی از راه‌های افزایش فالوور و تعامل در اینستاگرام، تبلیغ متقابل کسب‌وکارتان در رسانه‌های اجتماعی است. در این مورد، در اکانت های مختلف اینستاگرام شما. این باعث می شود در اینستاگرام مرتبط شوید زیرا افراد بیشتری از سایر حساب ها از کسب و کار شما مطلع خواهند شد.

این یک استراتژی عالی است به خصوص زمانی که کسب و کار شما مخاطبان هدف مشابهی دارد. از @kyliejenner، یک مدل و تاجر که برند لوازم آرایشی خود را تبلیغ می کند، @kyliecyosmetic را در حساب شخصی خود با بیش از 300 میلیون دنبال کننده، راهنمایی کنید.

اگر قبلاً یک حساب کاربری با فالوورهای زیاد و تعامل بالا دارید، از آن استفاده کنید. فالوورهای شما که محتوای شما را دوست دارند، به سرعت به حساب های دیگر شما می روند و درگیر می شوند.

6. یک شخصیت برند ثابت بسازید

9 نکته مفید برای راه اندازی چندین کسب و کار در اینستاگرام

در مواردی که مشاغل شما متفاوت یا نامرتبط هستند، باید مراقب باشید که برای هر برند یک شخصیت ثابت بسازید. مخاطبان شما باید در هر زمان که از اکانت اینستاگرام شما بازدید می کنند، انرژی یا حس یکسانی را دریافت کنند. این به این معنی است که آنچه که نام تجاری شما نشان می دهد نباید برای مخاطبان شما معمایی باشد.

مثلا، @nike چندین حساب دیگر دارد که بخش های مختلف شرکت را تبلیغ می کند. @nikebasketball، @nikefootball و @nikegolf همه بخشی از شرکت نایک هستند. با این حال، با مرور این اکانت های اینستاگرام، متوجه خواهید شد که آنها به ترتیب روی بسکتبال، فوتبال و گلف تمرکز می کنند. هر حساب کاربری با انگیزه پشت آن با استفاده از محتوای منحصر به فرد و متمرکز سازگار است.

7. تجزیه و تحلیل برای هر حساب تجاری را ردیابی کنید

9 نکته مفید برای راه اندازی چندین کسب و کار در اینستاگرام

هیچ راهی بهتر از تجزیه و تحلیل برای دانستن نرخ رشد و پیشرفت شما وجود ندارد. حساب‌های تجاری شما مستقل هستند و عملکرد را به اشتراک نمی‌گذارند. بنابراین، باید دید که کدام یک اعداد را دریافت می کند و کدام نه.

هر معیاری مانند میزان دسترسی، نرخ تعامل، رشد فالوور، نظرات و غیره را ارزیابی کنید. اطلاعات مربوط به سن، موقعیت مکانی، پسندیدن، دوست نداشتن و رفتار کاربر کاربر را بصورت آنلاین جمع آوری کنید.

8. همیشه اعلان‌ها را از تمام حساب‌های تجاری خود بررسی کنید

9 نکته مفید برای راه اندازی چندین کسب و کار در اینستاگرام

اعلان ها شما را از آخرین اتفاقات حسابتان آگاه می کنند. مطمئن شوید که به تعویق نمی افتید و اعلان های خود را از دست نمی دهید. شما باید دائماً موارد جدید را بررسی کنید تا بتوانید مطابق با آن پاسخ دهید. اشاره‌ها، نظرات و برچسب‌های شما نباید بی‌توجه باشند، در غیر این صورت مخاطبان شما برند شما را غیرتعاملی می‌دانند.

اعلان‌های فشاری را برای دریافت اعلان‌ها و برای ردیابی آسان حساب‌های تجاری چندگانه اینستاگرام خود روشن کنید. برای همه حساب‌هایتان اعلان‌هایی دریافت می‌کنید و هر اعلان حساب منبع را نشان می‌دهد. با ضربه زدن روی یک اعلان، وارد حساب کاربری خود شوید یا خیر.

9. یک مدیر رسانه اجتماعی دریافت کنید

ممکن است نتوانید به تنهایی از پس تمامی کسب و کارهای خود در اینستاگرام برآیید. اما نیازی نیست که کسب‌وکار شما فقط به این دلیل که نمی‌توانید به تنهایی از پس آنها برآیید آسیب ببینند. بنابراین، شما باید از خدمات یک مدیر رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

یک مدیر رسانه های اجتماعی بر حضور آنلاین کسب و کار شما نظارت می کند و استراتژی های بازاریابی شما را اجرا می کند. آنها همچنین داده ها و معیارهای حساب های تجاری شما را ارزیابی خواهند کرد.

به نام روز…

کسب درآمد از منابع متعدد ممکن است تنها راه حل بسیار مورد نیاز برای مشکلات مالی شما باشد. با اینستاگرام در کنار شما، باید بتوانید چندین کسب و کار را راه اندازی کنید و این کار را بدون استرس انجام دهید. امیدواریم به 9 نکته ما پایبند باشید و کسب و کار خود را به طور موثر اداره کنید. بالا می بینمت!



منبع

لطفا ستاره بده (سمت چپ بیشترین امتیاز)
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.