به گزارش تیم خبری سوشال پورت

آیا به دنبال راه هایی برای ایجاد بیوگرافی بهینه اینستاگرام خود برای تجارت هستید؟ گوچا! اینستاگرام تنها یک پاتوق نیست که همه ما در آن حضور داشته باشیم و وقتمان را بکشیم. با این حال، این همچنین در مورد ایجاد دسترسی و آگاهی از برند در میان مشتریان بالقوه شما است. این یک پلت فرم عظیم برای مشاغل کوچک، وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها و برندهای معروف دارد. در اینجا، من بهترین ها را به شما می گویم ایده های بیو اینستاگرام برای تجارت.

بیشتر حرکت کنید تا بدانید چگونه می توانید بیو بهینه اینستاگرام خود را به 9 روش مختلف تشکیل دهید. علاوه بر این، چرا لازم است این دنیای اینستا یک نسخه زیستی قابل اعتماد داشته باشد؟

عناصر ضروری برای ایده های بیو اینستاگرام برای تجارت چیست؟

یک بیوگرافی خوب نیاز به دسترسی بهتر دارد. به ادامه مطلب بروید تا بدانید عناصر ضروری برای خیر چیست اینستاگرام ایده های زیستی برای کسب و کار

1. نام کاربری امکان پذیر اینستاگرام

اولین چیزی که برای ایجاد ایده های عالی برای بیو اینستاگرام برای تجارت نیاز دارید، نام کاربری مناسب اینستاگرام است. نام کاربری بزرگتر اینستاگرام این است:

  • که شامل نام کسب و کار شما می شود
  • منحصر به فرد و مد روز است
  • زیر محدودیت 30 کاراکتر
  • شامل یک کاراکتر مرتبط مانند یک حرف، عدد، خط زیر یا روز است

همچنین، مطمئن شوید که نام کاربری خود را زیاد تغییر نمی‌دهید زیرا به هر حال ممکن است روی فالوورهای شما تأثیر بگذارد.

2. نام تجاری را در اینستاگرام قرار دهید

بعد از اینکه نام کاربری اینستاگرام خود را تنظیم کردید، کاری که باید انجام دهید این است که نام کامل کسب و کار خود را در بیو خود وارد کنید تا آگاهی و تماس شخصی با مخاطبان خود ایجاد کنید. نام کسب و کار خود را بنویسید و همچنین می توانید چند شکلک اضافه کنید تا به سمت خلاقیت خود بروید.

همچنین ویژگی جدید محافظت از برهنگی تست اینستاگرام | از شر DM های ناخواسته خلاص شوید

3. دسته کسب و کار اینستاگرام خود را انتخاب کنید

9 ایده بیو اینستاگرام برای تجارت |  بیو بهینه اینستاگرام [2022]

نکته بعدی که برای بیوگرافی خوب اینستاگرام خود پس از تنظیم نام کسب و کار خود نیاز دارید این است که دسته بندی کسب و کار خود را انتخاب کنید. جایگاهی برای کسب و کار شما فراهم می کند و به خوبی به مخاطبان شما ارتباط می دهد که چه محصول یا خدماتی را به آنها ثابت می کنید.

اینستاگرام تقریباً بیش از 1000 گزینه دسته بندی دارد. دسته بندی خود را عاقلانه انتخاب کنید که برای کسب و کار و مشتریان شما مناسب باشد.

4. عکس نمایه را آپلود کنید

قرار دادن یک لوگو یا تصویری که منحصراً برای کسب و کار شما صحبت می کند، یک برد برد برای بیوگرافی اینستاگرام شما است. به دنبال عکس نمایه کامل خود باشید که بسیار به کسب و کار یا محتوای شما مربوط می شود و آن را برای مدت طولانی تری ثابت نگه دارید.

همچنین مطمئن شوید که تصویر شما حداقل 320 در 320 پیکسل باشد تا واضح و جذاب باشد.

5. اطلاعات تماس کسب و کار خود را اضافه کنید

با حرکت به عناصر ضروری برای ایده های بیوگرافی اینستاگرام خود برای تجارت، باید جزئیات تماس کسب و کار خود را نیز در نمایه خود اضافه کنید. این دامنه مشتریان بالقوه شما را افزایش می دهد و دسترسی مشتری را بیشتر می کند.

اطلاعات تماس شامل شناسه ایمیل، شماره تلفن و آدرس کسب و کار است.

همچنین بخوانید Soft Tagging در اینستاگرام چیست | روند تگ پنهان در سال 2022

6. دکمه های Call-to-Action اینستاگرام را تنظیم کنید

اگر می‌خواهید خدمات انحصاری را به مشتریان خود ارائه دهید، دکمه‌های Call-to-Action یا دکمه‌های CTA مؤثرترین راه‌ها در نظر گرفته می‌شوند. اینستاگرام گزینه‌های دکمه‌های CTA زیادی مانند Order Food، Book Now یا Reserve را ارائه می‌کند که عمدتاً به عنوان یک نجات دهنده برای مشاغلی هستند که در تجارت مهمان‌نوازی سروکار دارند.

7. بیو کپی اینستاگرام قابل ارائه

9 ایده بیو اینستاگرام برای تجارت |  بیو بهینه اینستاگرام [2022]

نسخه بیو اینستاگرام فضایی است که پیشنهادات، دستاوردها، خدمات و چشم انداز کسب و کار شما را در محدوده 150 کاراکتر خلاصه می کند. بله، این درست است!

اگرچه فضا محدود است، اما شامل یک ذهن بسیار خلاق برای بازی با کلمات و تکمیل تمام پیچیدگی های مورد نیاز در آن فضای محدود است.

کپی بیو اینستاگرام شامل:

  • ماموریت و چشم انداز
  • خدمات / پیشنهادات
  • جوایز و جوایز
  • جزئیات تماس

8. لینک بیو اینستاگرام را اضافه کنید

افزودن لینک بیو اینستاگرام، بیو اینستاگرام شما را به عنوان حرفه ای ترین و معتبرترین مکان برای اعتماد کردن به آن معرفی می کند. در نتیجه، همیشه باید لینک بیو را به پروفایل خود اضافه کنید.

پیوند می تواند به وب سایت رسمی کسب و کار، مکان، صفحه اصلی یا هر چیزی که به جایگاه تجاری شما مربوط می شود باشد.

9. اضافه کردن نکات برجسته داستان

آخرین اما قطعا نه کم اهمیت! افزودن هایلایت استوری همیشه عمدتاً به بیوگرافی اینستاگرام شما اضافه می شود. این آن را جذاب، معتبر و قابل اعتمادتر از حد معمول می کند.

این که آیا این در مورد بررسی های مشتری / برجسته مشخص شده / کار در حال انجام است. این لیست هرگز پایان نمی یابد و بیوگرافی فانتزی اینستاگرام نیز پایان نمی یابد.

همچنین بخوانید نحوه مخفی کردن برچسب ها در استوری های اینستاگرام در سال 2022

چرا داشتن بیو بهینه اینستاگرام برای تجارت ضروری است؟

9 ایده بیو اینستاگرام برای تجارت |  بیو بهینه اینستاگرام [2022]

یک بیو درست اینستاگرامی است که تمام ویژگی های اینستاگرام را تشکیل می دهد و بهترین ها را از آن به ارمغان می آورد. باید مشتری پسند، آسان برای درک، و بسیار معتبر باشد.

برای دانستن اینکه چرا داشتن یک بیو بهینه اینستاگرام ضروری است، ادامه دهید:

  • باعث ایجاد آگاهی از برند در بین مشتریان شما می شود
  • راه حل های عملی برای مشکلات آنها ارائه می دهد
  • مشتریان می توانند از طریق جزئیات تماس و دکمه های CTA با شما تماس بگیرند
  • اعتماد و اطمینان شما را افزایش می دهد
  • دسترسی مشتری شما را افزایش می دهد

برند خود را با بیوگرافی قابل اعتماد اینستاگرام بسازید!

ایده های بیو اینستاگرام را تماشا کنید برای کسب و کار

https://www.youtube.com/watch?v=63L8Tj2aZCE

بسته بندی

این همه درباره 9 ایده بیو اینستاگرام برای تجارت بود. به دنبال راه هایی باشید که در بالا ذکر شد و ببینید کدام یک امروز برای برند شما معجزه می کند.

Path of EX یک فضای باز است. اگر شکی دارید بیایید و در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

1. چگونه ایده های بهینه بیو اینستاگرام برای تجارت بسازیم؟

در زیر راه هایی برای ایجاد یک بیو اینستاگرام بهینه برای کسب و کار شما آمده است:
1. نام کاربری امکان پذیر اینستاگرام
2. نام تجاری را در اینستاگرام قرار دهید
3. دسته کسب و کار اینستاگرام خود را انتخاب کنید
4. عکس نمایه را آپلود کنید
5. اطلاعات تماس کسب و کار خود را اضافه کنید
6. دکمه های Call-to-Action اینستاگرام را تنظیم کنید
7. بیو کپی اینستاگرام قابل ارائه
8. لینک بیو اینستاگرام را اضافه کنید
9. اضافه کردن نکات برجسته داستان

2. چرا داشتن یک بیو بهینه اینستاگرام ضروری است؟

1. آگاهی از برند را در بین مشتریان خود ایجاد می کند
2. راه حل های عملی برای مشکلات آنها ارائه می دهد
3. مشتریان می توانند از طریق جزئیات تماس و دکمه های CTA با شما تماس بگیرند
4. اعتماد و اطمینان شما را افزایش می دهد
5. دسترسی مشتری شما را افزایش می دهد



منبع

لطفا ستاره بده (سمت چپ بیشترین امتیاز)
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.