به گزارش تیم خبری سوشال پورت

خرید کنید تا زمانی که رها کنید

برچسب‌های محصولات اینستاگرام، افراد میانی را از بین می‌برند و به کاربران این امکان را می‌دهند که محصولات شما را سریع‌تر پیدا کرده و بخرند.

اگر به دنبال راهی برای افزایش فروش از طریق رسانه‌های اجتماعی بوده‌اید، برچسب‌های محصول اینستاگرام ممکن است پاسخی باشد که به دنبال آن بوده‌اید.

علاوه بر اینکه برچسب‌های محصول اینستاگرام راهی عالی برای کمک به تبلیغ چند محصول در یک زمان است، دکمه اختصاصی «مشاهده فروشگاه» به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا به راحتی به فروشگاه اختصاصی اینستاگرام شما کلیک کنند.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ اما برچسب های محصولات اینستاگرام چیست و چگونه از آنها به طور موثر استفاده می کنید؟

تگ های محصولات اینستاگرام چیست؟

برچسب های محصولات اینستاگرام یک مفهوم ساده است. آنها تقریباً مانند برچسب زدن یک شخص در یک پست عمل می کنند. به جای اینکه کاربران را وادار به کلیک کردن روی پیوندی در بیو شما کنند، برچسب‌های محصول به کاربران اجازه می‌دهند مستقیماً از فید خود روی محصولات شما کلیک کنند.

به یاد داشته باشید که برچسب های محصولات اینستاگرام فقط برای کاربرانی که با آن در دسترس هستند حساب های حرفه ای.

در اینجا پنج راه برای استفاده از برچسب محصولات اینستاگرام وجود دارد.

1. از تفریح ​​نترسید

حتی اگر هدف نهایی پست شما فروش باشد، از کمی سرگرمی نترسید و پست های خود را تا حد امکان جذاب کنید.

مثال بالا از Crocs چند محصول مختلف را برجسته می‌کند، افراد را تشویق می‌کند طرفی را انتخاب کنند، و کمی بحث در نظرات ایجاد می‌کند.

2. فالوورهای خود را از فروش خود مطلع کنید

همه عاشق معامله هستند و برچسب های محصولات اینستاگرام راهی عالی برای تبلیغ آخرین فروش شما هستند.

برچسب های محصولات لاجیتک اینستاگرام

برچسب‌های محصولات اینستاگرام، افزایش فروش را بسیار آسان می‌کند. بهترین بخش این است که برچسب های محصول به فروشگاه شما پیوند دارند، بنابراین هر زمان که قیمت یک محصول را کاهش دهید، به طور خودکار به روز می شوند.

3. به محصولات جدید نور بتابانید

اگر محصول جدیدی را عرضه می‌کنید، هر چه که باشد، می‌خواهید از تبلیغاتی که احتمالاً در حول و حوش انتشار آن ایجاد کرده‌اید، با فشار فروش اولیه گسترده، سرمایه‌گذاری کنید.

برچسب های محصول اینستاگرام چه کسی یک مزخرف می دهد

تیم Who Gives A Crap نیز برای اعتبار دادن به هنرمندانی که تصویر بالا را گرفته اند، امتیازهای جایزه دریافت می کند. اعطای اعتبار کار درستی است که می‌توانید انجام دهید و یک کانال اضافی از تعامل بالقوه برای محصولات شما ایجاد می‌کند.

4. قدرت جامعه خود را مهار کنید

اگر مشتریان محصولات شما را دوست داشته باشند، احتمال زیادی وجود دارد که درباره آنها در رسانه های اجتماعی پست بگذارند، به خصوص اگر با یک هشتگ مارک دار آنها را تشویق کنید که این کار را انجام دهند.

به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر یک راه عالی برای گفتن به مشتریان فعلی است که دوست دارید مشاهده کنید آنها از محصولات شما استفاده می کنند، و به مشتریان بالقوه اجازه می دهد بدانند که مردم چقدر محصولات شما را دوست دارند.

برچسب های محصولات اینستاگرام سامسونگ

همیشه ایده خوبی است که مردم را ترغیب کنید تا محصولات شما را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. اگر محصولات فیزیکی ارسال می‌کنید، سعی کنید کارتی اضافه کنید که از مردم بخواهید خریدهای خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگر می خواهید یک قدم فراتر بروید، ممکن است مشوق های بالقوه ای ارائه دهید.

هنگامی که مردم شما را در پست های خود تگ می کنند، محتوای خود را با برچسب محصول اینستاگرام ضمیمه مجددا ارسال کنید. تبلیغات دهان به دهان راهی عالی برای جذب مشتریان بالقوه در سراسر خط است.

5. همه چیز را ساده نگه دارید و محصول خود را قهرمان کنید

هنگام فروش محصولات به صورت آنلاین، ضروری است که محصولی را که می فروشید کاملاً واضح نشان دهید. در مثال Keep Cup در زیر، کنتراست و کادر بندی تصویر به طور خودکار چشم شما را به محصولی که فروخته می شود جلب می کند.

برچسب های محصولات اینستاگرام جام را حفظ کنید

توجه به کپشن فوق العاده ساده در پست بالا نیز مهم است. در حالی که کپشن های دقیق قطعاً جای خود را در اینستاگرام دارند، ساده نگه داشتن چیزها اغلب راه حلی برای فروش محصولات ساده است. مسائل را بیش از حد پیچیده نکنید.

از این پست لذت بردید؟ برای نکات رسانه های اجتماعی که هر دوشنبه صبح به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود، اینجا را کلیک کنید.



منبع

لطفا ستاره بده (سمت چپ بیشترین امتیاز)
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.