به گزارش تیم خبری سوشال پورت

اینستاگرام که در ابتدا به عنوان یک پلتفرم اشتراک عکس در اواخر سال 2010 تأسیس شد، در چند سال اخیر رشد زیادی داشته است، به طوری که امروزه این پلت فرم دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان است. با این تعداد، اینستاگرام در حال حاضر چهارمین شبکه اجتماعی پرکاربرد است که قبل از آن فقط فیس بوک، یوتیوب و واتس اپ قرار دارند.

امروزه اینستاگرام بسیار بیشتر از یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس است. این به کاربران اجازه می دهد تا چت کنند، افراد مشهور را دنبال کنند، رویدادهای مهم جهانی را دنبال کنند، محتوا بسازند، با مخاطبان بسازند و با آنها تعامل داشته باشند و غیره. بیشتر این موارد استفاده به ارسال متن، عکس و ویدیو در پلتفرم وابسته است.

مردم در مورد تعداد زیادی از مطالب در اینستاگرام پست می کنند. این طبیعی است. به هر حال، بیشتر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به طور موثر پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری محتوا هستند که در آن محتوا برای مردم و برای مردم صحبت می‌کند.

هر چند وقت یکبار ممکن است با پست خاصی در اینستاگرام مواجه شوید که خواندن، دیدن یا تماشای آن برای شما مناسب نیست. اگر احساس می کنید که پست ممکن است برای سایر کاربران نیز نامناسب باشد، این گزینه را دارید گزارش آی تی.

را گزارش گزینه ای در اینستاگرام محیطی تمیز را برای کاربران تضمین می کند. اما گاهی اوقات، اشتباهات ممکن است رخ دهد، و ممکن است به طور تصادفی یک پست را گزارش کنید. اگر در این موقعیت هستید یا بوده اید و می خواهید بدانید که آیا می توانید گزارش نکردن یک پست در اینستاگرام، به خواندن ادامه دهید. برای این چیزی است که این وبلاگ در مورد آن است.

چه زمانی باید پست را در اینستاگرام گزارش دهید؟

از آنجایی که اشتباه کرده اید و پستی را که قصد نداشتید گزارش دهید، منطقی بود که به شما بگوییم چه زمانی یک پست را در اینستاگرام ریپورت کنید.

اینستاگرام دستورالعمل‌های جامعی را تنظیم کرده است تا اطمینان حاصل کند که کاربران در برابر هرگونه محتوای مضر، نامناسب یا توهین‌آمیز به اشتراک‌گذاشته‌شده در این پلتفرم احساس امنیت و محافظت می‌کنند.

از هر اینستاگرامر انتظار می‌رود این دستورالعمل‌ها را دنبال کند و از ارسال هر چیزی که ممکن است از نظر عاطفی، ذهنی، فرهنگی یا مالی به هر کاربر آسیب برساند یا سوءاستفاده کند، خودداری کند. به طور خلاصه، همه باید به دیگران احترام بگذارند.

اگر پستی یک یا چند مورد از این دستورالعمل ها را نقض می کند، می توانید آن را برای بررسی به تیم پشتیبانی گزارش دهید. اگر تیم بررسی متوجه شود که پست این شرایط را نقض می کند، مطابق با آن اقدام خواهد کرد.

اما، چگونه متوجه می شوید که آیا یک پست باید به درستی گزارش شود؟ ما اینجاییم تا کمک کنیم. در زیر موارد رایجی را که یک پست دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، بیان کرده‌ایم. یک پست در اینستاگرام باید گزارش شود اگر:

  • به هر دلیلی، از جمله جنسیت، نژاد، مذهب یا گرایش جنسی، یک فرد یا جامعه را مورد آزار، توهین، یا قلدری قرار می دهد.
  • اخبار جعلی یا اطلاعات گمراه کننده یا دستکاری را منتشر می کند.
  • محتوایی را نشان می دهد که ممکن است برای همه مخاطبان مناسب نباشد.
  • شامل عکس‌ها، ویدیوها یا متنی است که دارایی معنوی شخص دیگری است.
  • خودکشی یا هر نوع خودآزاری را تشویق یا تمجید می کند.

اینها برخی از معمول ترین مواردی هستند که یک پست دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را نقض می کند و باید برای بررسی به تیم گزارش شود. حالا بیایید به موضوع اولیه خود برویم – اگر به طور تصادفی یک پست را گزارش کردید چه؟

آیا می توانید پست در اینستاگرام را ریپورت کنید؟

اکنون زمان پاسخگویی به سوال شما فرا رسیده است که از وضعیت بهتر آگاه هستید.

خیر، نمی توانید یک پست در اینستاگرام را ریپورت کنید. همانطور که در بخش قبل دیدیم، گزارش یک اقدام نسبتا جدی است. وقتی پستی را در اینستاگرام گزارش می‌کنید، یک تیکت ایجاد می‌شود و برای بررسی به تیم پشتیبانی ارسال می‌شود. اینستاگرام یک تیم پشتیبانی اختصاصی دارد تا پست های گزارش شده را بررسی کند و تصمیم بگیرد که آیا اقدامات بیشتری باید انجام شود یا خیر.

اما لازم نیست نگران باشید. گزارش تصادفی شما منجر به حذف پست از اینستاگرام نمی شود. همانطور که قبلا ذکر شد، گزارش تیکت باید از طریق یک فرآیند بازبینی قبل از اینکه تیم اقدامی را انجام دهد، در صورت لزوم. با توجه به این واقعیت، اگر پست حاوی مواردی نباشد که دستورالعمل‌های انجمن را نقض کند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. بلیط شما بررسی می شود و بسته می شود، همین.

چگونه وضعیت پست اینستاگرام گزارش شده را بررسی کنیم؟

در صورت تمایل می توانید وضعیت گزارش را از برنامه اینستاگرام بررسی کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و مطمئن شوید که به حساب کاربری خود که از آن پست را گزارش کرده اید وارد شده اید.

گام 2: برو به مشخصات با ضربه زدن روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین، بخش را لمس کنید.

مرحله 3: روی ضربه بزنید سه خط موازی در گوشه سمت راست بالا لیستی از گزینه ها را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 4: روی ضربه بزنید تنظیمات گزینه. در اینجا لیست دیگری از چندین گزینه را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 5: انتخاب کنید کمک گزینه. شما را به کمک بخش، که در آن چهار گزینه را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 6: روی گزینه آخر ضربه بزنید، درخواست های پشتیبانی، و انتخاب کنید گزارش ها. لیستی از پست های گزارش شده را به همراه وضعیت گزارش مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که همه پست های گزارش شده در اینجا در دسترس نخواهد بود.

هر چند یک مشکل دیگر وجود دارد. هنگامی که یک پست را گزارش می دهید، پست مخفی می شود و دیگر نمی توانید پست را در حساب اینستاگرام خود مشاهده کنید. قطعاً این چیزی نیست که شما می خواهید اتفاق بیفتد، درست است؟ نگران نباش. یک راه حل برای این مشکل وجود دارد. اما این در بخش بعدی است.

همچنین بخوانید:

منبع

لطفا ستاره بده (سمت چپ بیشترین امتیاز)
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.